|
Bumerang
Cesta kolem nového třetího světa
Michael Lewis
Michael Lewis je výjimečně nadaný vypravěč, který dokáže psát vtipně a napínavě i o tématech jako evropská dluhová krize, Mezinárodní ...
|
|
|
Chyby se staly
(ale ne mou vinou)
Carol Tavrisová a Elliot Aronson
Proč se lidé tak vehementně vyhýbají odpovědnosti, když se věci začnou brát špatným směrem? Proč před námi neustále defilují ...
|
|
|
Právo (n)a předsudek
Historické, filozofické, sociálně psychologické, kulturní a právnické souvislosti stereotypů a předsudků
Jan Kosek
Mnozí lidé žijí v přesvědčení, že netrpí žádnými ...
|
|
|
Odkud se berou dobré nápady
Steven Johnson
Spisovatel a webový guru Steven Johnson si jednou položil otázku, odkud se berou dobré nápady a jak vznikají inovace. Odpověď rozepsal na přibližně ...
|
|
|
Mimo řadu
Anatomie úspěchu
Malcolm Gladwell
Knížek, brožurek a nejrůznějších rádců o tom, jak dosáhnout v životě úspěchu, již vyšla přehršel a stejně tolik jich bezpochyby ještě vyjde. Malcolm ...
|
|
|
SUPERFREAKONOMICS
Skrytá ekonomie všeho. O globálním ochlazování, vlasteneckých prostitutkách a o tom, proč by si sebevražední atentátníci měli kupovat životní pojistku.
Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner
|
|
|
Design pro každý den
Donald A. Norman
Máte problémy s ovládáním mobilních telefonů, televize, CD přehrávačů či jiných běžných spotřebičů? Pak vězte, že chyba není ve Vás - ale ve špatném ...
|
|
|
Živočišné pudy
Jak lidská psychologie ovlivňuje ekonomiku
George A. Akerlof a Robert J. Shiller
Ekonomické dění neurčují jen racionální lidské motivy, měřitelné proměnné či matematicky ...
|
|
|
Jak se rozhodujeme
Jonah Lehrer
Máme se řídit instinktem, nebo racionální analýzou? Odpověď, jak vysvětluje Lehrer ve své chytré a čtivě napsané knize, záleží na situaci. Vědět, jaká metoda ...
|
|
|
O značkách
Wally Olins
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ...
|
|