O značkách
Překlad Hana Loupová, vázaná s přebalem, 256 stran, 389 Kč, ISBN 978-80-7363-261-8, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 23.10.2009.
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
Tematické zařazení titulu:
|
KATEGORIE KNIH
Aktuality
Pozvánka na veletrh Svět knihy Praha 2024 víceKnihy v akci
víceBazarové knihy
víceBestsellery
Nejprodávanější knihy za poslední měsíc1. Václav Cílek
Věci, které září
2. Václav Cílek, Ferdinand Šmikmátor a kol.:
Ruka noci podaná
3. Václav Cílek
Přijít za svítání
4. Stephen Hawking
Stručná historie času. Třetí vydání
5. John Glubb
Osudy říší - Jak zajistit naše přežití
více