![]() |
![]() Věci, které září, místo DŮM KNIHY KNIHCENTRUM.cz, podrobnější info zde. ![]() |
|

![]() Bez loga
Překlad Pavel Kaas, váz. s přebalem, 512 stran, 548 Kč, ISBN 80-7363-010-9, EAN 9788072036714, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 02.05.2005, 3. dotisk 25.10.2012.
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
![]()
|
KATEGORIE KNIH

Aktuality
Překladatel Pavel Pecháček představuje knihu Richarda Dawkinse S hlavou v oblacích.

Knihy v akci


Bazarové knihy


Bestsellery

1. John Glubb
Osudy říší - Jak zajistit naše přežití
2. Stephen Hawking
Stručná historie času. Třetí vydání
3. Václav Cílek, Ferdinand Šmikmátor a kol.:
Ruka noci podaná
4. David Acheson
1089 a další parádní čísla. Druhé vydání
5. Mistr Sun
Umění války


Ocenění

