![]() |
![]() ![]() Rádi Vás přivítáme na stánku. Podrobnější informace zde. |
|

![]() O značkách
Překlad Hana Loupová, vázaná s přebalem, 256 stran, 389 Kč, ISBN 978-80-7363-261-8, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 23.10.2009.
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
![]()
|
KATEGORIE KNIH

Aktuality
Pozvánka na křest knihy Mistr Sun - Umění války.

Knihy v akci


Bestsellery

1. Vladimír Mikeš
Proč se klepou řízky. Druhé vydání
2. Václav Cílek
Přijít za svítání
3. Marta Dzido
Jahodová sezóna
4. Stephen Hawking
Stručná historie času. Třetí vydání
5. Stephen Hawking
Stručné odpovědi na velké otázky


Ocenění

