![]() |
|

![]() Jak myslet média Eseje a rozhovory 2004-2005
Brožovaná s klopami, 296 stran, 270 Kč, ISBN 80-7363-047-8, řada Mimo edice, poprvé vyšlo 19.09.2005. Vydáno ve spolupráci s nakladatelstvím Jaroslava Jiskrová - Máj
Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 až 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci. Autor se domnívá, že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah, který mají ve staré Evropě, budeme k ní patřit, budeme s Evropou konvertibilní. V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií, která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí. Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí, kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost a soustřeďují se na nově zakládaných katedrách mediální filozofie a psychologie, kde se učí jinak myslet média.
|
KATEGORIE KNIH

Aktuality
Překladatel Pavel Pecháček představuje knihu Richarda Dawkinse S hlavou v oblacích.

Knihy v akci


Bazarové knihy


Bestsellery

1. John Glubb
Osudy říší - Jak zajistit naše přežití
2. Stephen Hawking
Stručná historie času. Třetí vydání
3. Václav Cílek, Ferdinand Šmikmátor a kol.:
Ruka noci podaná
4. David Acheson
1089 a další parádní čísla. Druhé vydání
5. Mistr Sun
Umění války


Ocenění

