Bez loga - bazar
Překlad Překlad Pavel Kaas, váz. s přebalem, 512 stran, 548 Kč, ISBN 80-7363-010-9, EAN 9788072036714, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 02.05.2005.
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Bazar - kniha je mírně poškozena (ohmataná, ušmudlaný nebo lehce poškrábaný přebal, naražený roh nebo vazba), vnitřek je kompletní (nechybí žádné listy).
Tematické zařazení titulu:
|
KATEGORIE KNIH
Aktuality
Rozhovor s autorem Jaroslavem Petrem o knize Desatero pohybů - ČRo Plus 3. května 2024 víceKnihy v akci
víceBazarové knihy
víceBestsellery
Nejprodávanější knihy za poslední měsíc1. Václav Cílek
Věci, které září
2. Václav Cílek, Ferdinand Šmikmátor a kol.:
Ruka noci podaná
3. Václav Cílek
Přijít za svítání
4. Stephen Hawking
Stručná historie času. Třetí vydání
5. John Glubb
Osudy říší - Jak zajistit naše přežití
více