![]() |
![]() ![]() |
|

![]() O značkách
Překlad Hana Loupová, vázaná s přebalem, 256 stran, 389 Kč, ISBN 978-80-7363-261-8, řada zip, vydání 1, poprvé vyšlo 23.10.2009.
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
![]()
|
KATEGORIE KNIH

Aktuality
Jak přejít řeku - nejnovější recenze k přečtení naseveru.net 24. 2. 2021

Knihy v akci


Bestsellery

1. Václav Cílek
Jak přejít řeku
2. Jaroslav Petr
Desatero smyslů
3. Malcolm Gladwell
Proč si nerozumíme
4. Peter Pomerantsev
Tohle není propaganda
5. Stephen Hawking
Stručná historie času


Ocenění


Odkazy




